Bezorging

Bestemmingen

Op dit moment worden de bestellingen alleen verzonden naar klanten in Nederland, België en Duitsland.

Verzending

De bestelling wordt naar verwachting binnen 1-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling verzonden met PostNL.

De levertijd per land, gerekend vanaf het moment van verzending, is als volgt:

-Nederland: 1-2 werkdagen

-België en Duitsland: 2-3 werkdagen

Verzendkosten

Bestellingen binnen Nederland

Wanneer je een bestelling met een bestelbedrag vanaf €35 plaatst, betaal je geen verzendkosten.

Bij een bestelbedrag onder de €35, is de hoogte van de verzendkosten voor bezorging binnen Nederland als volgt:

-Brievenbuspakket PostNL Track & Trace: €3,95. Deze kosten worden automatisch doorberekend tijdens het bestelproces. PostNL bezorgt brievenbuspakketten van dinsdag tot en met zaterdag. YU hoeft niet thuis te blijven voor de bezorging, aangezien deze zendingen door de brievenbus passen.

-PostNL pakket Track & Trace: €4,95. Deze verzendkosten worden alleen aan de klant doorberekend als er minstens een groot artikel (zoals een sieradenset verpakt in een geschenkdoos) wordt besteld en het bestelbedrag lager is dan €35. Deze kosten worden automatisch doorberekend tijdens het bestelproces. PostNL bezorgt deze reguliere pakketten van maandag tot en met zaterdag. Na de eerste bestelpoging van een regulier pakket zal deze de volgende dag bij het dichtstbijzijnde PostNL pick up point worden geleverd. Vanaf dat moment heeft u 7 dagen om het pakket daar af te halen, anders zal het worden teruggestuurd naar ons magazijn.

België en Duitsland

De verzendkosten voor bestellingen met bestemming België of Duitsland bedragen €8,95, ongeacht de hoogte van het bestelbedrag.

Volgen bestelling

Alle bestellingen zijn te volgen via de Track & Trace code van PostNL. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je de Track & Trace code per e-mail.

Adres wijzigen

Zodra de bestelling is geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen.

Pakket niet geleverd?

Het kan zijn dat jouw pakket onderweg vertraging heeft opgelopen. Wij adviseren daarom om nog even af te wachten en de Track & Trace code van PostNL in de gaten te houden. Mocht het pakket uiteindelijk niet zijn ontvangen, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice.